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ユニリーバ Unilever

「CLEAR」日本ロウンチキャンペーン “CLEAR” Launch Campaign

全世界で発売されているシャンプー「CLEAR」の日本ロウンチキャンペーン。
クリスチアーノ・ロナウドと宮崎あおいを起用し、VOGUE/GQの編集長を歴任した斎藤和弘氏を編集長に迎えて、”日本初”のブランド名がタイトルになったライフスタイルマガジンを創刊しました。ブランドの発売と雑誌の創刊が連動したWEB/OOH展開を実施し、PRイベントや大規模サンプリングイベントも行うことで、大きな反響を得ました。
"Japan launch campaign with Cristiano Ronaldo and a Japanese actress Aoi Miyazaki for CLEAR, a shampoo selling worldwide. We have begun Japan's first magazine with the brand name as its title, with Kazuhiro Saito, who held chief editer positions in VOGUE / GQ. In conjunction with the launch of the brand and the publication of the magazine, we have developed Website and OOH to maximize the topic. On the other hand, PR events and large-scale sampling events were held."

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